Uyduruk Prenses

''Bizi bırakma Sezen''


Yıllardır deliler gibi dinlemekten vazgeçmediğim,vazgeçmeyeceğim minik serçem Sezen Aksu sahnelere ara vereceğini duyurmuş..
'Yaaa hayırr olamaz' demek istiyorum ama yıllardır canla başla çalışan,üreten ve konser veren bir sanatçının biraz olsun dinlenmek istemesine de hak vermiyor değilim..
Konserinde 'işimi aşkla yapıyorum ama kendime vakit ayırmam gerek,okunmasını bekleyen kitaplarım var' demiş.Biraz dinlenip daha iyi şarkılarla karşımıza çıkmak istiyormuş ama biz ne yapacağız onsuz??
Bari bi cd daha çıkarıp öyle ara verseydi:)
Yaa bana ne yaa yine de ben yeni şarkılar bekliyordum,ipoduma yükleyip sabah akşam kulağımda gezmek,arabaya cdsini alıp biricik eşimi bunaltana kadar dinlemek istiyordum.....
Ama bu haksızlık...
(hurriyet.com.tr)

0 yorum..: