Uyduruk Prenses

''Evlilik sonrası erkek halleri''


Facebook'da dolaşırken bir arkadaşımın paylaştığı 'evlilik sonrası erkek hallerini' görünce çok güldüm ve sizlerle paylaşmak istedim..
Zaman geçtikçe evliliklerin biraz da olsa yıprandığı bir gerçek ama bu kadarı da biraz fazla kötü geldi bana.Ya da ben henüz 1 senelik evli olduğumdan durumu fark etmiyor olabilirim:)
Şaka bir yana inşallah cici kocalar zamanla böyle hödükleşmez diyerek mucks...

6 yorum..:

Taranis dedi ki...

Gel de şimdi böyle bir tablo karşında evlenmeye karar ver haksız mıyım uyduruk prenses:)

zeynepin sesi dedi ki...

çok hoşmuş :) ben de 1 yıllık olduumdan daha pek bi şi yok,inşallah da olmz be prenses :)

uyduruk prenses dedi ki...

taranis,doğru adamı buldun mu sorun değil aslında ama onu bulması çoooook zor:)

ANTİGONE dedi ki...

ay çok güldüm ben ;D ben de iki yıllık evliyim ama, hadi hayırlısı..

Lokum dedi ki...

bizim haftaya 4 sene oluyor.. tabloya bakınca 6. hafta ile 6. ay arası bi yerlerde olduumuzu görünce biolojik yaşı 21 çıkan ebru şallı gibi sevindim :)

uyduruk prenses dedi ki...

zeynepin sesi,antigone ve lokum;inşallah kızlar biz daha çok yeni sayılırız ama ilerde de böyle olmasın:)