Uyduruk Prenses

''İşte geldim burdayım''

Veee minik tatilimizi bitirip döndüm....
Şipşirin daracık sokakları,görkemli tarihi yapıları ve güzel mamalarıyla sevdiğim bir yer oldu Floransa...
Havanın da sıcacık(İsveç'e göre) ve güneşli olmasıyla da biricik eşimle Floransa'nın altını üstüne getirdik diyebilirim..
Hatta son günümüzde havaalanının da orda olmasını firsat bilip Pisa'yı gezdik..
Böylece o pek meşhur eğik Pisa kulesini de görmeden dönmemiş olduk..
Kısaca herşey çok huzurlu ve güzeldi..Böyle kısa gezi tatillerine bayılıyorum ve en kısa zamanda yenilerini hevesle bekliyorum:)
Sizlerle birkaç resim paylaşıyorum,fırsatınız olursa siz de birgün buralara gidin derim..
Mucks...

2 yorum..:

yıldız dedi ki...

Floransa aşık olunacak bir şehir,görüp gezdikten sonra aklımız orada kaldı.Büyülü bir şehir orası.
İtalyada yediğim en güzel yemeklerde oradaydı.Atlı karıncanın olduğu meydandaki cafelerde yediniz mi bilmem bir tanesinde inanılmaz güzel pizza yapılıyordu:)

uyduruk prenses dedi ki...

eveeet yıldız tam da o dediğin yerde pizza yedik güzeldi cidden:)insanın hayatta 1kere mutlaka gitmesi gereken yerlerden floransa sana katılıyorum...