Uyduruk Prenses

''Oleey bugün Cuma''


Bir hafta daha iyisiyle kötüsüyle bitti...
Cuma günlerini hep çok severim;okurken ertesi gün okul yok ya da çalışmaya başladığımda iş yok diye sevinirdim ama İsveç'te çalışmıyorum ve okumuyorum,gene de hala cuma gelince bir ayrı seviniyorum..
Burada haftaiçi herkes gündüz sıkı çalışıyor,akşam evine gidip erkenden yatıyor yani sıradan,monoton bir hayat yaşıyor.
Amaaaa cuma gelince herkesin yüzü bi ayrı gülmeye,insanlar sokaklara dökülmeye,yemeye içmeye(fazlaca),süslenip gecelere akmaya başlayıveriyor. Dolayısıyla burada haftasonu bir ayrı sevinçle karşılanıyor.Belki İsveçli psikolojisi bana da bulaştı..
Olsun yine de haftasonu geldi hepinize iyi haftasonları...
Mucks..

1 yorum..:

tropicalmalibu dedi ki...

Merhaba,
siz tr,keyif yaparken bende sayfanizdayim.umarim tatiliniz guzel dilediginiz gibi gecer.
bu yaziniz tam bana gore paylasim bende arkadaslarima ozelikle tr,dekiler cumadan hafta sonu geldi aman ne guzel dedigimde lutfen dalga gecme diyorlar.size katiliyorum londrada ayni cma oldugunda saat 17:00yi gosterdiginde en azindan pub,larda birkac dost ve arkadasinizla 2 lakirdi edip eve donmek cok hos oluyor.haftanin tum yorgunlugu gidiyor.bende alistim en cok sevdigim gundur cuma.
sevgiyle saglikla kaliniz.