Uyduruk Prenses

''Sevmedim''


Altın Portakal Ödül gecesinde sunuculuk yapan Beren Saat'in yani pek sevgili Bihter'in kıyafetini görünce 'aa demek sadece dizide güzel giyinebiliyormuş' demeden edemedim.
Bir sunucuya göre ne kadar basit ve anlamsız bir elbise olmuş ne dersiniz?
Elbisesinin üstü bi telden altı bi telden çaldığından uyumsuzluk gözümü yordu..
Kısaca ben hiç sevmedim siz??
(hurriyet.com.tr)

6 yorum..:

pinkcandydream dedi ki...

bende sewmedım canım üstü şıkır şıkır altı kolejli kızlar gibidemek ki bizim bihter dedıgın gıbı sadce dızıde ıkoncan :)

ANTİGONE dedi ki...

bence de çok basit olmuş..

uyduruk prenses dedi ki...

pink dream ve antigone;tamamen haklısınız ne diyim:)

Unknown dedi ki...

çok kötü çooookk :D

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

ay ben de sevmedim hiç, çok basit kalmış insan şöyle ihtişamlı bi şeyler giyer. Dizide hayran bıraktırıyor ama dışarıda demek böylemyiş..

Gamze Koray dedi ki...

herzaman güzel giyinen beren saat, şimdi çok basit anlamsız bir kıyafet tercih etmiş beren saat'e yakıştıramadım.