Uyduruk Prenses

''Kolay gelsin''


Anlaşılan artık bulduğumuz her şeyi kıyafetlere dikmeye,yapıştırmaya başlamamız gerekecek..
İşte bu da yapan tarafından oldukça güzel düşünülmüş;sade düz renk bir bluzu omuz kısmına yapıştırılan 2parçayla hareketlendirme işlemi..
Baya kolay görünüyor.Yapıştırılan parçaya benzer bir şeyi incik boncuk satan yerlerde bulabiliriz sanırım..
Kolay gelsin..
(fashionista.com)

10 yorum..:

Adsız dedi ki...

harika olmuş!

mc dedi ki...

tırnaklar dikkatimi çekti süperrr,uygulamanda harika görünüüyo mutlu günlerde giy:)

uyduruk prenses dedi ki...

mc;malesef bu uygulamayı ben yapmadım postun altına nerden aldığımı yazdım..güzel ve de kolaya benzıyor sen de yapabılırsın:)

Nill Kiss dedi ki...

bu yapıştırıcıyı nerden bulabilirz?

uyduruk prenses dedi ki...

kumaş yapıştırıcı olarak hobi malzemeleri satan yerlerde kesin vardır nillo...

Nill Kiss dedi ki...

hmm tamam cnm sagol bu konularda biraz cahilim de:)

ezgin dedi ki...

cnm saatının markası nedır acaba cok begendım ve tırnaklar supermıs bu uygulamayı bende yapıcam saol tatlım

uyduruk prenses dedi ki...

ezgin,bunu ben yapmadım aldığım yeri yazdım postun altına..Ama bu kızın saatini ben de begendim hoş duruyo:)

Qte dedi ki...

cok hos, bayildim. minik bir ayrinti, ne kadar hava katmis.

Sıla Yılmaz dedi ki...

süpermiş! ama bu parçaların her zaman güzelini bulmak mümkü olmuyor..