Uyduruk Prenses

''Fiyonklu bant yapımı''


Aslında bazı şeyleri kendimizin üretmesi ne kadar kolay ama ben üşendiğimden bir türlü el atamıyorum,bu yüzden de sizlerle burada gördüğüm dıy projesini paylaşıyorum.
Hepimizin bildiği gibi saçlarda koskocaman fiyonk detaylar bu sene moda defilelerinde bolca kullanıldı.
İşte size kolayca yapılan ve oldukça şirin duran fiyonk bir saç bantı.
Ufak bir dantel kumaş parçası,aynı renkte bir çöp torbası parçası ve bir bant ile koskocaman bir fiyonk yapabilirsiniz saçınıza..
Ben bu sezon başında H&M'de böyle bir tane görmüştüm ama çok mu büyük acaba deyip almamıştım..
Belki siz isterseniz fiyonk boyutunu küçültebilirsiniz.
Hepinize kolay gelsin...

2 yorum..:

ceydabural dedi ki...

fiyonk görünce hediye paketi geliyor aklıma :)

cecille dedi ki...

Aylar önce stil direktöründe görmüştüm bu siteyi çok güzel şeyler yazmıştı o da