Uyduruk Prenses

''Kıyafet odası hayali''



Ünlülerin kıyafet odalarını Instyle dergisi bizler için görüntülemiş..
Sanırım hepimizin hayali böyle ferah,kıyafet ve ayakkabıların rahatça seçilebildiği bir odaya sahip olmaktır.
Ama benim oda hayalime ek olarak bu odayı sürekli benim için düzenleyen,kıyafetlerimi katlayıp düzgünce yerleştiren birisi de var belirtmek isterim.
Beni tanıyanlar bilir benim elimde bu odanın yaklaşık bir hafta içinde savaş alanına dönüşmesi kaçınılmazdır:)
Neyse artık hayallerde sınır olmaz diyelim,biz kuralım da elbet birgün olur...
(instyle.com)

8 yorum..:

Shiney dedi ki...

Ay super benimde hayalimde hep boyle giyinme odasi var :))Ins olur kim bilir...

zeynepin sesi dedi ki...

ben de istiorum :)

Kelime Yığıcısı dedi ki...

öncelikle hoşbuldum:)

çok güzel şeyler paylaşıyorsun genelde blogunda onun için bi de öncelikle teşekkür ederim....

bu yazıya gelince bence bu çok opsiyon iyi de hazırlanma sürecini iyice uzatır bu be kararsızlık had safhaya ulaşır :)))

sevgiler...

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

benimde isterim hep. hatta mtv de mariah carey'nin evinin gösterirlerken görmüştüm resimdekinin 3 katı kadardı ve tamamen lüks bir butik gibiydi. hatta uyduruk prensescim senin istediğin gibi o odada özel olarak çalışan bir yardımcısı da vardı. ah ah :)

uyduruk prenses dedi ki...

inşallah diyelim hep beraber zeynep ve shiney...
palyözi,hoşgeldin çook teeşekkürler övgülerin için:)
bence herşey ortada olduğu için daha kolay seçilir kıyafetler gibi geliyor bana da.
kelebek diyeti,ayy süpermiş yaa benim hayalimi çalmış pis mariah:)

İğne İle İplik dedi ki...

Benim kıayfet odam değil evim olucak heralde, bu kadarı beni kesmez:P

ANTİGONE dedi ki...

hayaline bayıldım, ben de giyinme odası hayalime ekleyeyim hemen ;D aaaah aaah!

Duygu dedi ki...

sanırım her kadının hayali bu kıyafet odası,özellikle ayakkabıları sığdırmak ölümm:))