Uyduruk Prenses

''Muşamba görünümlü 2 elbise''



Heidi Klum ve Rihanna üzerindeki bu elbiseleri görünce böyle muşamba gibi duran kumaşlardan hiç hoşlanmadığımı fark ettim.
Rihanna'nın konser için giydiği bu kıyafeti en azından biraz daha iyi buldum,renk çok yakışmış ama Heidi Klum'un elbisesini malesef ben sevemedim.Çok naylonumsu geldi elbise kumaşı.Belki deri olsaydı daha bir asil durabilirdi diyorum.
Siz sevdiniz mi??
(popsugar.com)

5 yorum..:

Obelix dedi ki...

Heidi klum'un bacakları ne öyle ya, fotodan mı kaynaklı acabağ

uyduruk prenses dedi ki...

bence de fotodan heralde obelix,yoksa bi anda bu hale gelmemiştir heralde bu kadıncagız:)

Shiney dedi ki...

Bende begenmedim :))

Unknown dedi ki...

Özellikle Heidi'ninki çok basit görünüyor

oralish dedi ki...

Ceren'cim o muşamda kumaşın ismi latex. Bu arada Heidi Klum ölmüş artık yav, kaç yaşında bu kadın?