Uyduruk Prenses

''Ugg ayakkabılarını beğendiniz mi?''



Ugg botlarını beğenmediğimi ve oldukça kaba bulduğumu daha önceleri de söylemiştim sizlere..
Tabii ki zevk meselesi ama bana göre değiller açıkçası..
Ugg'un bu ayakkabı modeliyle yeni karşılaştım ve bunların da moda olup olmayacağını merak ettim..
Ben yine çok fazla tutmadım diyebilirim,sizler ne dersiniz?
( uggaustralia.com)

4 yorum..:

Adsız dedi ki...

Hem daha sıcak havalar için çıkarmışlar, hem de içini kürk yapmışlar nası olucak anlamadım ben de:)

Obelix dedi ki...

Ugg botları adamın ayağını uggghhhh eder valla, belki oralarda milletin hoşuna gidiyordur, bilemeyiz biz:)

gly dedi ki...

amerika'da ugg'lar kadar moda.
bir de bunlarin terlik gibi olanlari var ki, ilk gordugumde acayip yadirgiyordum ev terlikleri ile disari cikmislar diye.

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Ben botlarından artık tiksindim iyice ama ayakkabılar çok şirin gözüktü gözüme... Belki de ben bu tarz rahat ayakkabıları sevdiğimdendir ama bunlardan alabilirim :)