Uyduruk Prenses

''Ayakkabı tavsiyesi''


Bu ayakkabıyı çok beğendim,almalıyım diyorum kendi kendime...
Almalı mıyım??

8 yorum..:

chunlibeauty dedi ki...

kesinlikle almalısın kacırılmıcak bişi :)

kupia papalina dedi ki...

aaaa ben çok beğendim...Seksi ve çekici...Bence almalısın kaçırma...Güzel..

Adsız dedi ki...

şık ve iddialı, bence de almalısın.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

50 euronun altındaysa kesinlikle evet! (modası geçicek die diyorum) çok beğendim!

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

çok güzelmiş, kesinlikle almalısın :)

ArzuSonmez dedi ki...

harika! nerden bunlar ?

uyduruk prenses dedi ki...

arkadaşlar fikirler için cok merci..
arzu;modekungen.se adresinde var,ama turkiye gönderimi var mı bilemiyorum..

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bencede almalısın cnm çok güzel bi ayakkabı biraz gec oldu ama idare et :)