Uyduruk Prenses

''Benimle ilgili 7şey mimi''


Ayşegül sağolsun beni mimlemiş,teşekkürlerimi sunup kendimle ilgili 7şeyi anlatmaya başlıyorum..

  • Canım sıkkın olunca alışveriş yapmaya bayılıyorum..Aldıklarımın etkisiyle bir anda kendimi çok daha iyi hissediyorum..Özellikle de ayakkabı ve elbise alınca bu etki katlanıyor:)
  • Aklınıza gelebilecek tüm hayvanlardan korkuyorum..Kedi,köpek,kuş,böcek,ördek.. hiç farketmez..Açık hava bir yere gidince ayağımın altından kedi geçerse diye tüm gece ayaklarım tepede oturduğumu bilirim..
  • Aslan burcuyum..Dışarıdan çok sakin uyumlu gibi biri dursam da içimde zaman zaman çıkabilen bir cadoloz var:)Burcumun özelliklerini taşırım..Güzel olan,değişik olan her şeye ilgim var..Lüksü,iyi yerlerde yemek yemeyi,gezmeyi tozmayı çok severim.Ayıptır söylemesi her konuda zevkliyimdir..
  • Biraz fazla hassas bir yapım var..Özellikle de hastalık konusunda çok dayanıksız ve şanssızım..İnşallah bu şanssızlığımı kırıcam birgün..
  • Stockholm'e yerleşince çalışmadığımdan gittiğim İsveççe kursumun yanında blog yazmak benim için gayet hoş bir meşgale oldu.Boş boş gezmektense İsveççe öğrenmek,blogum için yeni şeyler üretmek ve bunları sizlerle paylaşmak bana çok iyi geliyor,teşekkürler..
  • Kahve içmekten nefret eden ender insanlardanım sanırım..Kokusuna bile tahammül edemiyorum..Zaten migrenim olduğundan yasak,iyi ki de sevmiyorum:)
  • Tam bir güneş ve sıcak delisiyim.Güneşsiz memleket Stockholm'de yaşıyor olmam bu anlamda biraz ironik ama olsun burayı da cidden çok seviyorum.

İştee böylee.Böylece biraz olsun daha iyi tanıdınız beni.
Mucks..
(fashionlayne.blogspot.com)

4 yorum..:

Hande dedi ki...

sizi çok iyi anlıyorum. bende kedi gördüğüm zaman, ayakları toplayıp, kediyi takip etmekten, kendime resmen eziyet ederim.

Obelix dedi ki...

Zor insan:)

Adsız dedi ki...

Inanki iki gündür isimi gücümü biraktim blogunu bastan sonuna kadari okuyorum,tek kelimeyle mükemmel- cok güzel!
Ama simdi bunlari okuyunca neden bukadari begendigimide anlamis durumdayim: Sana cok benziyormusum meger. Bende Aslan burcuyum, lükse düskünlügüm var, gezmeyi cok severim, kahveden nefret ederim. Ama hayvanlardan korkmam bak ; ) Ama türkiyede yetisen cogu insan hayvanlardan veya kedilerden özellikle korkuyorlar. Kücükken kusum vardi ve senelerdir kardeslerimin kedileri oldugu icin hic cekinmem, ama türkiyede yetismis olan esim hic duramaz hayvanlarla mesela.
Tüm dileklerin gerceklesmesini dilerim!

uyduruk prenses dedi ki...

cooook tesekkürler viva,övgülerin yüzümü güldürdü:))