Uyduruk Prenses

''Renk,renk,renk''


Şu karanlık ve soğuk günlerde ruhumuzu renk renk giysiler,takılar ve ayakkabılarla ferahlatalım istedim..
Yaza daha çok olsa da böyle cici cici giyinmenin hayalini kurmak bile güzel,ne dersiniz??
(toasted.blogg.se)

5 yorum..:

Ayşegül dedi ki...

İçimi açtın bu renklerle kuzum...
İkinci görseldekilerin hepsi benim olsun.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

ikinci görsel cok hos diyorum ve istiyorumm:)hangi magazaya ait acaba ?

Atolyekedi dedi ki...

ben şu kırmızı çantaya bittim.

walker dedi ki...

muhteşem:) şu soğuk günlerde içimi açtı ya, rengarenk... bilstore'daki koleksiyonlara benziyor ama hangi mağaza ki acaba?

uyduruk prenses dedi ki...

aysegül;oluuur:)
tekyonsectiğimtumyollar ve walker;karışık markalardan bunlar,H&M,forever21..
atölye kedi;o da senin olsun o zaman:)