Uyduruk Prenses

''Alice Harikalar Diyarında''

Ben küçükken VHS videolar vardı..
Orda akşama kadar çevirip çevirip Alice Harikalar Diyarında'nın çizgi filmini izlerdim..
O büyüyüp küçülen kapılar,uçsuz bucaksız çukurlar,sürekli değişen renk renk manzaralar acayip ilgimi çekerdi..
5 Mart'ta 3D filminin geldiğini duyunca çok heyecanlandım ve hevesle beklemeye başladım..
Film,moda sektöründekileri de heyecanlandırmış olmalı ki Paris'in ünlü alışveriş merkezi Printemps'de ünlü modacıların kıyafetleri Alice dekorları içinde sergilenmeye başlanmış..
Ben film vizyona girer girmez gitmeyi planlıyorum,bence siz de kaçırmayın..
(soockertoopp.blogg.se)

1 yorum..:

ArzuSonmez dedi ki...

benimde cocuklugumda en sewdigim cizgi filmdi. izlerken buyulenirdim. gecenlerde fragmani gorunce ben de "vay be" dedim kendi kendime, simdi 3D izleme firsati bulucaz:)