Uyduruk Prenses

''Beğendiğim omuz süsleme projeleri''

Son zamanlarda oldukça beğendiğim şık omuz süslerini sizlerle de paylaşmak istedim..
Resimlerde görüldüğü üzere biraz yaratıcı fikirle sade kıyafetler bir anda şıkırtı olabiliyor..
Ben bazı kıyafetlerimde uygulamaya başladım bile,haydi siz de konuşturun becerinizi..
Mucks..
(kenza.se)

7 yorum..:

Gizzy dedi ki...

beyaz olanı çook beğendimm sanırım bunu yapmayı denicem:)

Dominika dedi ki...

kıyafetin havasını tamamen değiştiriyor.bende fena bulmuyorum :))

Unknown dedi ki...

Uyduruk prenses modeller harika ve hemen butigimdeki duz siyah tuniklerin omuzlarini zincirlerle susledim bile;)

uyduruk prenses dedi ki...

gizzy;kolay gelsin:)
dominika;aynen mucks:)
senem;süpersin cnm kesin çok havalı olmuştur,mucks..

Drama Queen dedi ki...

ben de ikinciye bayıldım, üçüncü de fena durmamış ama beyazı sanırım denicem ben de.. abartı vatkalardan hiç hoşlanmıyorum ama bu çok hoş durmuş:)

mk dedi ki...

Kenza Zouiten..
bu kız hakkında ve blogu hakkında ne düşünüyosun?
www.kenzas.se
tanınıyo mu çok ? :)

uyduruk prenses dedi ki...

mk;evet isvecte bilinen bir blog,bence gayet hoş:)