Uyduruk Prenses

''İsveçli kızlar üşümez''

Stockholm Moda Haftası'na katılanları bizzat kendim görünce ve şimdi de resimlerine bakınca bir karar verdim;İsveçli kızlar kesinlikle üşümüyorlar!
Eksilerde seyreden havalarda biz atkı,eldiven,3kat çorap,yün fanilalar arasında marul gibi kat kat gezerken onlar moda uğruna incecik deri ceketler,topuklu ayakkabı ve tiril tiril kıyafetler içerisinde hiç bozuntuya vermeden mutlu mesut dolaşıyorlar..
Bizde mi bir gariplik var,bu ırkta mı bir genetik bozukluk var çözemiyorum:)
(stockholmstreetstyle.feber.se)

5 yorum..:

Beetle dedi ki...

usuyorlar mi usumuyorlar mi bilmiyorum ama ilk fotodaki botlara bayildim ya:)

Gizzy dedi ki...

yok yok üşümüyolar ben de şuan rusyadayım fashion week yok gerçi ama durum farklı diil burda da:)bu arada ilk resimdeki kombine bayıldımm desem:)

Obelix dedi ki...

Valla genetik bozukluğu olan bi ırka pek benzemiyolar naçizane kanaatimce:)

uyduruk prenses dedi ki...

betül;ben de o kombini cok sevdim..
gizzy;bence de cnm bi gariplik var bunlarda,ayrıca kombin çok hoş bencede..
obelix;yaa çok kötüsün:)

Alpler in kızı Heidi dedi ki...

Erkekleri de böyle incecik mi giyiniyor? Yoksa kadınları mı 'ateşli'? :)