Uyduruk Prenses

''Asla,listem''

Son zamanlarda sürekli olarak şunu beğenmiyorum,bu benim tarzım değil giyemem deyip duruyorum..
Sonunda bunun kendimce bir listesini yapıp sizlerin de fikrini almaya karar verdim..
İşte benim listem;
  • Şalvar pantolon asla giymem..
  • Kareli,çiçekli veya farklı desenli her hangi bir kıyafeti bir arada kullanmam,kullananı da sevmem:)
  • Siyah,yeşil veya mavi gibi renklerde oje sürmem..(istediği kadar moda olsun,tarzım değil)
  • Üstümde birbiriyle alakasız renkli 2 kıyafetten fazla göremezsiniz..(çok renkli giyinemiyorum)
  • Ugg botlara karşı alerjim var,giymem..
  • Aşırı dekolteli,çok iddalı kıyafetler giyemem,giymem..
  • Kamuflaj desenini hiç sevmem,görmeye bile tahammül edemem..
  • Çok yüksek belli kot,etek veya herhangi bir kıyafeti hiç sevmem,zaten bacaklarımın uzunluğundan yakışmıyor da:)
  • Yırtık,kaçık veya o modelde çorap tercih etmem..(eğer yanlışlıkla bir yerde kaçtıysa kaderime boyun eğerim)
Şimdilik aklıma gelenler böyleee...
Siz de itiraf edin bakalım benim aslalarıma katılıyor musunuz,veya sizinkiler neler?
Not;bu posta neden bu zıplayan fili koydum hiç bir fikrim yok,ama çook şirin değil mi:) 

16 yorum..:

lady Odeur dedi ki...

"asla asla deme" benim ana prensibimdir ama seninkiler içinden ugg bot giymeme şıkkına katılıyorum. ama benim sebebim beğenmemek deil aksine çok beğeniyorum ama gerçek koyun derisinden yapılması sebebiyle giymiyorum

uyduruk prenses dedi ki...

lady odeur;evet şu asla asla deme lafına katılıyorum ama galiba bu listedekilerden uzuuun süre uzak durucam:)

Adsız dedi ki...

butun listeye katiliyorum ugg botlara acayip sinir oluyorum ayi ayagi gibi ayni :)

mergiz dedi ki...

asla leopar desenli bir şey giymem,
asla sivri burun ayakkabı/bot giymem,
asla uzun etek giymem,
asla kumaş pantolon/etek giymem =)

octaine dedi ki...

listede emo tarz kıyafetler asla giymem diye bir şık bulunmuyor. bu bir işaret mi yoksa?

bozbek dedi ki...

listendekilerin hepsine katılıyorum. En çok da UGG botlar ile ilgili olana. Çok düşük belli pantolonlar da benim tarzım değil ayrıca..

Hande dedi ki...

listenin hepsine katılıyorum, sadece ugg lar bana göre fena değil ama, herkezde olduğu için bir örnek olmayı sevmediğim için giymem

uyduruk prenses dedi ki...

selifm;demek ki zevklerimiz benziyor:)
mergiz;teşekkürler itiraflar için:)
octaine;evet onların giydiği zımbalı kıyafetleri seviyorum,giyicem:)
bozbek;evet çok düşük pantolonda bazen kötü duruyor..
hande;olabilir zevk meselesi tabiki:)

FashioNordic dedi ki...

Kareli,çiçekli veya farklı desenli her hangi bir kıyafeti bir arada kullanmam,kullananı da sevmem:)" aynen katılıyorum:)Benim de asla diyebileceğim tek şey budur sanırım,göz zevkimi bozuyo hatta.

Diğerleri konusunda ise fikrim, kötü ama asla asla deme:)

Taranis dedi ki...

Bütün maddelere yürekten katılıyorum :) Ben birde Lacivert ve Siyah rengi bir arada kullanamiyorum prenses:)Asla mi bilmem ama bu 2 rengi birarada giymemeye özen gösteriyorum..

PINK PRINCESS dedi ki...

Ugg botlar dışında hepsine katılıyorum.Aslında ince bileği gizleyen kaba yapısının pek hoş durduğu söylenemez ama yine de rahatlığını seviyorum.

Yasemin Asli Canbolat dedi ki...

Kesinlikle katiliyorum sana..Bende asla salvar pantolon giymem ve kamuflaj desenini hic sevmem..

Unknown dedi ki...

ben yazsam bu listeyi bukadar olurdu:)

Fashionlicious Girl dedi ki...

fil çok şeker:)

Adsız dedi ki...

herşeyi giyerim yeterli zevkli kombinler olsun...bazen asla dediğim şeyleri moda dergilerinde tanıtılırken görünce süper kombin diyorum fakat nina ricci nin şu garip ayakkabılarını iğhhk giymem.bunun gibi birkaç modacının değişik ayakkabıları var lady gaga da giymişti.berbatlar...
ki ayakkabı delisi olarak ben o ayakkabıları yaratık gibi buluyorum ve ASLA GİYMEM DİYORUM...

*STYLEBOOM* dedi ki...

benim de blogda yazdigim gibi ben de asssla salvar pantolon giymem, topujklu spor ayakkabısı ve kürk de assssla giymem. UGGlardan da nefret ediyorum ama Ajdacimin yaz konserlerindeki gibi bi durum yasarsam diyue asla diyemiyorum, akil ve fizik sagligim yerindeyse asla UGG giymem:)