Uyduruk Prenses

''Bu tarz bir ayakkabı arıyorum''

Arkadaşlarım Fashionordic ,dolgu topuklu botların güzel durup durmadığıyla ilgili bir post hazırlayınca ben de bu iki dolgu topuklu ayakkabıya da bayıldığımı belirtmek istedim.....
Ankle botta dolgu topuk bazılarınıza itici gelebilir ama bence çok tarz ve şık..
En kısa zamanda böyle bir ayakkabıyla karşılaşmayı umuyorum..
Mucks...

11 yorum..:

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

zara da gördüm dün aynısını. zaten zaradır oda. :)

dumsooo dedi ki...

kısa boylu bayanlarda pek zarif durmaz bence:))

Rumeysa dedi ki...

ve sağlıklı..;)

uyduruk prenses dedi ki...

kelebek diyeti;evet ikisi de zara sanırım,demek ki zaraya bi uğramak gerek:)
dumsoo;bilmem ki öyle mi dersin,neyse ki baya uzun boyum var:)
rumeysa;evet sanırım o incecik topuklara göre daha sağlıklıdır:)

Lokum Hanim dedi ki...

Evet bende cok seviyorum onlari. Hatta bitane edindim urban outfitter'dan. Super rahatlar, dolgu olmasindan dolayi, bulursan kacirma tavsiye ederim :)
Burda da o ayakkabilarimin postu:

http://insideofmypurse.blogspot.com/2010/02/urban-outfitter-botlarim.html

uyduruk prenses dedi ki...

zuzu;seninkiler de çok hoş güle güle kullan,mucks:)

Taranis dedi ki...

Aa bende grisinden Koton'dan aldim :)Daha giyme firsati bulamadim ama:))

uyduruk prenses dedi ki...

taranis;güle güle giy sen de:)

Fashion Mini dedi ki...

bende ankle botlarda dolguyu sevmiyorum ama bu modelde çok şık durmuş :)

Fashionlicious Girl dedi ki...

zara bu hatta en son annem aldı aynısını zaradan!

uyduruk prenses dedi ki...

fashion mini;bence de:)
fashionlicious girl;evet ben de zarada gördüm ama numarası kalmamıştı:(