Uyduruk Prenses

''Çizgili bluz+ceket akımı''

Ceket içine denizci modasının elemanlarından çizgili bluz giymek son zamanlarda yabancı bloglarda oldukça dikkatimi çeken trendler arasındaydı..
Ben de kendi adıma bu akımı sevip uygulamaya başlayanlardanım..
Siz de beğendiyseniz bu sene mutlaka birkaç çizgili üst edinip ceketlerinizle kombinleyin derim...
Mucks..
(blueisifashionthisyear)

5 yorum..:

Adsız dedi ki...

ben de geçen yıldan beri severek uyguluyorum, bu sene iyice popüler olacak :)

dumsooo dedi ki...

Evet daltonlar gibi gezeriz:))

uyduruk prenses dedi ki...

trendsandshopping ve dumsoo;ne güzel işte herkes çizgilensin:)

Taranis dedi ki...

Süper!! boyfriend Jacket giymeyi cok seviyorum zaten, ee cizgiyide cok seviyorum hemen denicem bende :))Tesekkurler Uyduruk Prensesimiz :)

uyduruk prenses dedi ki...

taranis;ben tesekkür ederim:)