Uyduruk Prenses

''Çizgili ceket mi almalı?''

Çizgili akımının tam gaz devam ettiği şu günlerde,çizgili ceket popülerliği de dikkatlerden kaçmıyor..
Şahsen ben geçen gün Zara'da böyle bir ceket deneyip alıp almamak konusunda kararsız kalıp,tercihimi daha düz,lacivert olandan yana kullanmıştım..
Resimlerde gördüğünüz üzere spor ve şık giysilerle de kombinlediğinde hoş duran,bence kot üstüne de elbise üzerine de yakışan bu çizgili ceketlerden bir tane edinin,pişman olmazsınız:)
(blueisinfashionthisyear.com)

4 yorum..:

Unknown dedi ki...

Güzel duruyorlar hemfikiriz ama böyle modası hızlı biten şeylere yüksek rakamlar yatırmak cazip gelmiyor bana. Tshirtle çizgi akımına katılıp ceketde bende senin gibi gene düz tercih ederim:)

fashionist dedi ki...

bnce süper ceketlr...

*STYLEBOOM* dedi ki...

ben derek lam ilkbahar 2010 koleksiyonundaki cizgili ceketlere bayilmsitim!

uyduruk prenses dedi ki...

moderator;aslında iyi bir yaklaşım:)
fashionist;güzeller bence de..
styleboom;eveeeet:)