Uyduruk Prenses

''Renklendirilmiş kürk modası''

Özellikle de yabancı bloglarda bir kürk modası almış başını gidiyor..
Hatta eskiden şıklığı simgeleyen kürkler,şimdilerde günlük yaşantının içine kadar adım attı..
Son zamanlarda ise bloggerların özellikle de Paris Fashion Week'te,Isabel Marant'a ait renkli kürkleri sıkça tercih ettiği gözlerden kaçmıyor..
Bu kış havaların gereğinden fazla soğuk olduğunu düşünürsek kürk seçiminin yerinde olduğunu söyleyebilirim ama bu renkli kürkler hakkında tam bir karar veremedim.
Sizce güzeller mi??
(blueisinfashionthisyear.com)

4 yorum..:

MKBL dedi ki...

Ben beğendim deneyebilirim:)

fashionist dedi ki...

bu sezon çok modalar her yerde warlar. bende bitane aldım ama daha 1 kere giydim walla nerde giycemi bi türlü bilemedim:S

*STYLEBOOM* dedi ki...

hem gerçek kadar gerçekci ama sahte hem güzel işte bu! hala gerçek kürk vahşetini anlayamıyorum!

JaDe dedi ki...

ben beğenmedim :/ sade kürkler daha güzel bence. Ama zevk renk meselesi tabii