Uyduruk Prenses

''Burası Rusya mı,Antalya mı?''

Bir süredir Türkiye'de olduğumdan 3 günlüğüne de olsa minik bir Antalya kaçamağı yapma fırsatım oldu..
İsveç'te bu kış çok ağır geçtiğinden güneş ihtiyacımızı karşılamak için gittiğimiz Antalya'dan bol bol enerji depolayarak döndüm:)
Otelimiz,Moskova'da bulunan Kremlin Sarayı şeklindeydi ve özellikle görsel açıdan bizi yeterince memnun etti..
Haydi bakalım şimdi birkaç fotoğrafla sizleri de Moskova ve Antalya'ya götüreyim:)
Mucks..

4 yorum..:

MKBL dedi ki...

Ruslar her yerde:) Ama şikayetim yok.Ben bakınca gözüm bayram ediyor.Ne güzel yaratıklar yaff.
Sevgiler

Leah dedi ki...

Biz de yaklaşık bir hafta sonra gidiyoruz Antalya'ya. Umarım almam gereken her şeyi alıp öyle giderim. Unutunca çılgına dönüyorum zira. Bu arada otelinizin ismi ne? Rezervasyonumuzu yaptırdık gerçi ama gözüm kaldı sizinkinde de :)

uyduruk prenses dedi ki...

Mkblkonsept;guzeller ama cok basit ve zevksizler bence gormen lazimdi:)
leah;kremlin palace gittigimiz otel,tavsiye ederim;)

tub@ dedi ki...

özellikle lara sahildeki(cremlin dahil tabi) tüm otelleri birbirinden güzeldir öhö öhhööö bir Antalya'lı olarak gurur duyarım :))

her zaman bekleriz efendim :)