Uyduruk Prenses

''Hande Yener'in Beyaz Şov kıyafetleri''

Dün akşamki Beyaz şovda yeni albümü çıkan Hande Yener konuktu..
Program sırasında giydiği 2 kıyafeti tabiki sizlerle paylaşmadan edemedim:)
İlk sırada giydiği siyah üst ve çizgili bol pantolonuna çok fazla bir eleştirim yok,orjinal olmuş diyebilirim..
Ama daha sonrasında giydiği,kendisini gülyabani gibi gösteren elbisemsi kıyafetine laf etmeden duramam..
Arkası kuyruklu ön kısmı kısa,siyah bir elbise giyen Hande Yener bu kıyafeti neden,niye ve nasıl tercih etmiş hiç anlamadım..
Görüşleriniz??

6 yorum..:

üzüm kuşu dedi ki...

programa bi balonun içinde başladı anlamıyorum ya ne gerek var bunlara bi an lady gaga özentisi gibi geldi kendi gibi olsa yetmezmi müziği sesi yetmez mi

rümeysa dedi ki...

Hande yener ne zaman iyi giyindiki şimdi iyi giyinsin çok kötü aşırı kısa olan hiç bir kıyafetide hoş bulmuyorum

fioritamodatasarım dedi ki...

ilk fotodaki çizgili pantolonu zeynep erdogan a ait :) ben bayılmıstım bu pantolonuna handede gorunce resmen kıskandım :)

ArzuSonmez dedi ki...

hanede iyice sacmalamaya basladi diyorum baska birsey demiyorum:) nerde o ilk ciktigi zamanlar bu hatunun yaa

pixie dedi ki...

Lady Gaga'ya özenmiş bu sene de, yapcak bişi yok :D

Unknown dedi ki...

Zevkler tartışılmaz ama bencee saçmalamış ikiside hoş durmamış farklı olmak güzel olmak diildir her zmn çok sıradan bi kıyafetle çok farklı durabilir ama o geneldee böyle abuk subuk giyinerek dikkat çekmeye çalışıyo.. ama müzigini begeniormmm