Uyduruk Prenses

''Bu soğukta 2 bikini aldım''

Sizlere bu postumda H&M bikinilerini model ve kalite olarak çok sevdiğimden bahsetmiştim..
İşte bunun kanıtı olarak bugün,resimlerde güzellikleri pek belli olmasa da 2 tane bikini aldım:)
Biliyorum daha bunları giymeye çok var ve hava burada bugün sadece 8 dereceydi ama H&M'e çok rağbet edildiğinden hemencecik bitiyorlar diye kaptım 2 tane..
Fiyatları çok komik,şaka gibi;altlı üstlü toplam 100 kron yani 20TL:))
Haydi artık deniz sezonu açılsın da bunları giyip bıcı bıcı yüzeyim...
Mucks..

8 yorum..:

SvGLove dedi ki...

Sen iyi bulmuşsun yine,ben bunları hiç göremedim bile:( Çizgili,renkli vardı;bayıldıım ama bedeni kalmamıştı.H&M indirimlerinde hiç bulamayız artık!Şanslısın yani;)
Güle güle yüz;)

Leah dedi ki...

Güle güle giy, çok sade ve şık gözüküyorlar. Fiyatları da çok iyiymiş. Yanarım yanarım Türkiye'de H&M olmadığına yanarım. :/

Barbygirl_here dedi ki...

wow, fiyati supermis, gule gule giy,kenarinda dursun ne olacak ki:) Kaliteli ne de olsa,mavi cok hos :)

gençbiranne dedi ki...

20 liramı???
cidden şaka gibiymiş.
güle güle kullan sade ve şıklar

İğne İle İplik dedi ki...

Havanın soğuk olması ısınmayacağı anlamına gelmez, hem ne güzel içini ısıtmışsın:))

Aslı dedi ki...

Güle güle kullan, sade bikinileri çok seviyorum:) Fiyatları gerçekten şaka gibi!

uyduruk prenses dedi ki...

svglove;evet cidden cok cabuk bitiyo..
leah;geliyormuş oraya da üzülme:)
ferahfeza;cok sagol..
gençbiranne;bence de fiyatları cok komik..
iğneileiplik;bu gidişle valla bu sene sanırım ısınmayacak,olsun oraya gelirim bende:)
aslı;teşekkürler..

Karaca dedi ki...

çok güzeller güle güle giy canım. keşke Türkiyede de olsa ühü ühüüh :(( ordakilere söylesene bide türkiyeye açsınlar. kızlar çıldırıyo h&m için, inanılmaz bi pazar var de :))