Uyduruk Prenses

''Saçlarımızı koruyalım''

Kısa ve düz saçlarıma arada sırada saç düzleştiricisiyle dalga yapmak yeni favorilerimden..
Hem saçlarım daha bir dolgun görünüyorlar,hem de kısa saçtaki model kısıtlılığında benim için minik bir değişiklik oluyor.
Maşa yapmak iyi hoş da bu aletlerin saça verdiği zarar ne olacak derken Schwarzkopf'un 220 derece sıcaklığa kadar saçları koruyan bu ürünüyle karşılaştım..
Maşa ve düzleştirici öncesi saçlara sıkılan ve sıcağın yarattığı etkiyi önleyen bu ürünü aranızda kullananlarınız var mı bilmem ama ben bir faydası olduğuna inanıyorum..
Mucks..

5 yorum..:

Taranis dedi ki...

Bende uzun ve düz saclarima cok sık maşa yapıyorum sanırım böyle birseyi kullanma vakti geldi.. Türkiye'de satılıyor mu acaba?

uyduruk prenses dedi ki...

taranis;hiç bilmiyorum ki cnm ama vardır bence,schwarzkopf ürünleri var çünkü orda da:)

Taranis dedi ki...

Tesekkur ederim prenses en yakın zamanda bu ürüne bakıcam :)

ANTİGONE dedi ki...

öneri için teşekkürler canım, ben de bakıcam ;)

ArzuSonmez dedi ki...

Ben de fon ve masa oncesi CHI in heat protectant spreyini kullaniyorum, umarim faydasi oluyodur umidiyle kullaniyorum:)