Uyduruk Prenses

''Renkli frenchler''

Bu sene oje renkleri aldı başını gitti,yeşiller,siyahlar,turuncular derken bir de baktık etrafta herkes değişik renklerde tırnaklarla gezmeye başladı..
Şimdi de YSL reklamlarında gördüğümüz bu renkli french manikürler dikkat çekmeye başladı..
Ne dersiniz bu trendi sevdiniz mi,böyle renk renk frenchler yapar mıyız?
(chicprofile.com)

8 yorum..:

mughetto dedi ki...

Ben beğendim,becerebilrsem yapmayı çok isterdim :)

Ayshenur dedi ki...

bence hepsi birbirinden mükemmel!ama biz yapınca hiç böle kusursuz olmuyo niyeyse:/

Joey Potter dedi ki...

Bayıldımm. Çok güzeller.

Ada dedi ki...

2 ve 3 üncülere bayıldım :D!
mora bayıldığımdan mı acaba :)

www.bayanmor.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Ya cok guzeller:)) Ben eskiden pembe french yapardim cok guzel olurdu - bu sene de bol bol yaparim artik

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Tabii ki! İlk çıktıkları anda bilgisayarıma kaydetmiştim, mutlaka başka markalarla benzerini yapıcam, malum bu koleksiyondaki ojeleri duo şeklinde yapmışlar, kendimi bir seferde 2 tane YSL oje alırken düşünemiyorum :P

gospoje dedi ki...

Çok şeker olmuşlar canım bende bugun bir sticker aldım bakmanı öneririm http://gospoje.blogspot.com/2011/02/flormar-neon-mor-ojelerimide-ilk.html?showComment=1298741595563#c795115417381607356 :))

Nadia dedi ki...

Ya bunların hepsi çok güzel ama en hiç beceremiyorum nasıl yapıcam :(