Uyduruk Prenses

''Ebru Şallı ve hamile fotoları''

Malumunuz Ebru Şallı ikinci bebeğine hamile hatta hamileliğin son günlerinde..
Hem de bu bebeği de bir önceki gibi erkek olacak..
Niyese ilk bebeği erkek olan anneler için ikincinin de erkek olması bana hep bi üzücü gelmiştir..
İki kız güzel ama iki erkek sanki çok zor gibi geliyor(yine de büyük konuşmamak gerek;)
Neyse asıl konu Ebru Şallı'nın şu ana kadar sadece 9 kilo alması ve Hello dergisi için verdiği hamile pozları..
Sizce de hamilelik bu kadına yine çok yakışmamış mı?

15 yorum..:

bozbek dedi ki...

Nedense ben hamilelikte verilen bu tarz pozları estetik bulamıyorum bir türlü.. Ama yine de hoş bir bayan o ayrı tabii

Droplet dedi ki...

Özellikle ilk fotograf çok itici geldi. Sevmedim. Bende estetik bulmuyorum.

cometa dedi ki...

insanların ebru şallının az kilo aldığı konusunu fazlasıyla abarttıklarını düşünüyorum. Annem 'de bize hamileyken doktoru en fazla 10 kilo al demiş ve annem de buna dikkat ederek, kendini ve bizi de aç bırakmadan neticede baya kolay bir doğum gerçekleştirmiŞ:) bu vesileyle nee 9 kilomu diye şaşıranlara karşı tepkimi dile getirmiş oldum:) öperiM:))

Beetle dedi ki...

hamilelikle seksi kiyafetleri veya pozlari yakistirmak bizim kulture aykiri kaciyor galiba biraz.

ama ben ebru salli nin hamileyken de yoldan cikmamasini seviyorum :)

Aslı dedi ki...

Bu hamilelikte normal göründü gözüme, ilkinde karnı çıkmak bilmemişti, o çocuk nerelerde tıkışmış diye bakıp kalmıştım...

♥sibelinsu♥ dedi ki...

ben 3. fotoyu çok beğendim ama bacaklarının duruşu hoş olmamış sanki bacak bacak üstüne atsaymış tam süper olacakmış gibi...

mine dedi ki...

en altta hülya avşara benzeyen fotosunu beğendim biraz kilo güzel ve doğal durmuş

...ÇAT KAPI... dedi ki...

Bu kadından ben hamile kalmadan öncede nefret ediyordum şimdi hamileyim şimdi daha da nefret ediyorum yavvv o hareketler nasıl yapılır,nasıl bu kadar güzel ve dinç kalınabilir,bu kadınla yaşamam lazım sanırım benim hayat tarzını kendime empoze etmem gerek sanırım.Herkese sevgiler...

noyumberry dedi ki...

Ben de kızıma hamileyken 9 kilo almıştım..Yediklerime de pek dikkat etmemiştim..Sadece 2 yaşında oğlum olduğu için hiç oturamazdım..yani istediğinizi yiyip spor yada hareket yaparsanız
fazla kilo alınmıyor..Bu arada kızım 4 kilo 130 gr doğdu:D
Sevgiler..

hilall dedi ki...

hamileliğimde sadece 7 kilo aldım üstelik istedimi yiyerek..doğumdan 2 gün sonrada hiç fazlalığım kalmamıştı..bence çok abartılıyo...okadar spora ve yediklerine dikkat etmesine rağmen fazla bile kilo alıyo...

Melike dedi ki...

Hamileysen illa ki kocayı buldum, şimdi çocuğu da doğuruyorum, yıllardır tuttuğum boğazımın vanalarını açabilirim diye tipik bir Türk kadını düşüncesiyle 25-30 kilo almadığı için yerden yere vuruluyor bu kadın. Ben çok takdir ediyorum şahsen, sporunu da yaptı, vücudunu da korudu. Azmedemeyenler bu dirayetli kadına hırs bilemesinler, örnek alsınlar, "herşey bebeğim için, onun için 40 kilo aldım" diye de yalan söylemesinler hamileliği açık büfe yiyip yan gelip yatmak olarak görerek :))

Judy Abbott dedi ki...

bence çok güzel, beğendim fotoşları

babycakes dedi ki...

bence ilk 2 foto şahane... bence de şu kilo olayı fazla abartılıyor... bir ara çevremdeki insanlar bu kadın yalan söylüyor bence çocuğu evlatlık diyorlardı cahilliğe bak sen:))

madammoda dedi ki...

Bence hic de hos degil, bu kadar siska hamile olmamali bence..

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Ben bu kadını sevıyorum.Çalışkan uretken kendını gelıstıren hatun..