Uyduruk Prenses

''Bilin bakalım bunlar ne?''

Çılgın şehir Amsterdam'da gezerken birden karşımıza bu ilginç ve espirili prezervatifleri satan dükkan çıkıverdi..
Fikir çok orjinal ve komik,beğenip beğenmemek ise size kalmış:)
(condomerie.com)

8 yorum..:

mine dedi ki...

:))) çok şekerler

gençbiranne dedi ki...

prezervatif mi:)))
hakkaten çok çılgınccaa

Unknown dedi ki...

güzelde nasıl kullanılacak

NİLÜFERCE.... dedi ki...

:)))ne yazayım bilmemki,çok güldüm ama:)))kullanmaya teşvik etmek için iyi bir yol olabilir ama:)))beğendim hepsini de:)))))sevgiler..

ACEMİ YAZAR dedi ki...

ayyy inanmıyorum yaaaa:)

cerenim.com dedi ki...

ahahahaha nefismiş yaaaa!!!

Öykü dedi ki...

Haha, tuzluk diyecektim ben :)

Batu dedi ki...

Stil direktörü sitesinde aylar önce görmüştüm gerçekten komikler.