''Food fashion''

Huzurlarınızda Fulvio Bonavia'ya ait birbirinden ilginç fotoğraflar var..
Resimleri biraz inceleyince ürünlerin hangi yiyecekten yapıldığını keşfetmek çok eğlenceli:)) 
| 8 yorum..

''Behlül-Ezel bir arada''

Yoksa siz de tüm sene boyunca etrafınızda hangisinin daha yakışıklı ve çekici olduğuna dair yorumlar duyanlardan mısınız??
Kimileri aa Behlül daha yakışıklı hem bebek yüzlü,kimileri yok yok Ezel çok daha hoş hem karizmatik diye görüş bildiriyor..
Bu son zamanların pek beğenilen iki jönünün hayranlarına müjde;ikili Ferzan Özpetek'in bir filminde beraber rol alacaklarmış..
Yaşadınız kızlar:))
(gecce.com)
| 6 yorum..

''Blogger tişörtleri''

Pek sevgili bloggerlar için yapılmış birbirinden şirin tişörtler sizlerle..
Her bloggerın bunlardan bir tanesini giymek isteyeceğine eminim..
Bu arada benim favorim tabii ki bebişler için olan:))
(cafepress.co.uk)
| 6 yorum..

''Olur mu ki?''

Yapmak istediğim öyle çok şey,hissetmek istediğim öyle güzel duygular var ki..
Günün birinde resimdeki leziz ve süper şirin mamalardan yapabilmek için güzel bir kursa gitmek,
İçimdeki kıyafet sevgisini ve zevkini kendime ait küçücük bir butik açarak pekiştirmek,
Masmavi gözlü çok güzel bir bebek doğurup biricik eşimle sevgimi ona adamak,
Görmek istediğim ülkelere(New York,Amsterdam,Londra,Madrid vs..) keyifli yolculuklar yapabilmek,
Uzun uzun,tertemiz denizlerde tüm dertlerimden,korkularımdan arınana kadar yüzmek,
Her türlü zorluğa rağmen içimdeki çocuk ruhunu ve saflığımı hiçbir zaman kaybetmemek,
Hayata daha pozitif bakabilmek,bu sayede de hayatın bana biraz daha pozitif davranmasını sağlamayı öyle çooook istiyorum ki..
Olur mu ki??
(bakerella.com)
| 5 yorum..

''Bebek mamasıyla zayıflanır mı?''

Bebek maması diyetini duyanlarınız var mı?
Günde sadece 14 kez bebek maması yiyerek beslenen Jennifer Aniston'un bu diyetini Mine Koşan isimli şarkıcı da uygulayarak baya bir kilo vermiş.
Diyetisyenler bu tarz tek tip besinle yapılan diyetlerde verilen kiloların geçici olduğunu,metobolizmada geri dönülmez hasarlar bırakabildiğini söylüyorlar..
Açıkçası ben de oldum olası yok İsveç diyeti,yok Akdeniz diyeti,yok lahana diyeti gibi tek tip beslenmeye dayalı diyetleri çok saçma ve anlamsız bulmuşumdur,hatta etrafımda bunları uygulayıp da kalıcı zayıflık elde eden kimseyi de görmedim..
Rica ediyorum imkanınız varsa bir diyetisyenle yoksa daha sağlıklı rejim menüleriyle az  ve sık yiyerek zayıflayın ve bu saçmalıklara inanmayın,mucks:)
(justjared)
| 3 yorum..

''Manzaraların tadını çıkarın''

Hava güzel iken Stockholm o kadar güzel bir şehir oluyor ki burda yaşadığım için kendimi çok şanslı hissediyorum..
Özellikle yazın gece on bir-on bir buçuk civarlarında kararan havalarda saatin kaç olduğundan habersiz sokaklarda ve doğada takılmak tam bir mutluluk..
Son günlerde çektiğim ve beğendiğim resimleri paylaşıyorum ki sizler de bu güzel manzaraların tadını benimle çıkarabilin:)
Mucks..

| 3 yorum..

''Hermes Birkin alamayanlar üzülmeyin''

Hermes Birkin çantaların popülerliği ve renklerinin güzelliği bir gerçek..
Ama asıl acı gerçek dudak uçuklatan fiyatı:(
İşte Hermes çanta tutkunları için düşünülmüş espirili ekolojik alışveriş çantaları bu ihtiyacı şirin bir şekilde karşılayabilir..
Bence bu tarz şirin birşey takmak gidip de sahtesini almaktan çok daha hoş..Kullananlar kızmasın ama iyi markaların sahte çantalarını kullanmak bana çok anlamsız geliyor.Herkes tarafından sahte olduğu anlaşılan bir çanta yerine,daha uygun fiyatlı sıradan çantalar kullanmak en güzeli,tabii siz gerçeklerini alabiliyorsanız o ayrı:)
(bagsnob.com)
| 7 yorum..

''Kelimeler ve anlamlar''

Felsefem;Her yağmurun ardından mutlaka güneş açar Hayat;Bazen zor ama yine de yaşamak bir hediye Çocukluk;hala ruhumda Güneş;mutluluk ve bir kızım olursa koymayı planladığım isim Gözler;kalbin aynasıdır:) Yıldızlar;karanlıkta daha bir güzel parlar Güzellik;herkese lazım Sevgi;kocacım Aşk;geçici Müzik;Sezen Aksu Dost;herkesten olmaz Para;parayı çeker Zaman;su gibi Erkekler;kadınlara göre ne kadar da masumlar Savaş;acı Ağlamak;güzeldir süzülürken yaşlar gözünden Deniz;huzur Ayna;iyi arkadaşımdır Hayal;ettiğimiz sürece varız..

Pek sevgili Fashionordic'in gönderdiği mimin tarafımdan verilen cevapları bunlar,yapmak isterse Style tricks ve Mervejustagirl'e gönderiyorum,teşekkürleeer:)
| 3 yorum..

''Aşk-ı Memnu veda gecesi''

Bildiğiniz üzere Aşk-ı Memnu,yarın büyük bir finalle ekranlara veda ediyor..
Sonuyla ilgili tahminleriniz var mı bilmem ama hepimizin heyecanla beklediği bir gerçek..
Bu arada dizinin bitmesi şerefine dün akşam yapılan veda gecesi için pek sevgili Nihal ve Firdevs hanımın giydiklerini sizlerle paylaşıyorum..
Sizce hangisi genç,hangisi orta yaşlı?
Yorum sizlerin..
(gecce.com)
| 17 yorum..

''Öcüüü bikini''

Haa ha şunun şirinliğine bir bakın..
Sizce de pek eğlenceli değil mi?
(egganchipsclothing.co.uk)
| 7 yorum..

''Melissa ayakkabılar''

Melissa markasını tanıyanlarınız vardır;özellikle üstü kalpli Vivienne Westwood modeli hemen hemen herkesin favorisi..(bilmeyenler aşağıdaki görsele bakabilir:)
Şimdi bu plastik ayakkabıların yuvarlak halkalardan oluşan ankle bot versiyonları çıkmış..
Çok hoşlanmadığım bu yeni model hakkında bakalım sizler neler düşüneceksiniz??
(dezeen.com)
| 5 yorum..

''Ünlülerimizin H&M elbisesi''

Geçenlerde H&M'de görüp kalitesini beğenmediğimden çok fazla yüz vermediğim siyah saten elbisenin ünlülerimiz tarafından önemli gecelerde tercih edilmesi dikkatimi çekti ve hemen sizlerle paylaşmak istedim..
Çok uygun fiyatta satılan bu H&M elbise sanırım Hande Yener ve Ziynet Sali için biraz ucuza kaçış olmuş..
Eee Kasım'da Türkiye'ye açılınca ne yapacak bu ünlülerimiz çok merak ediyorum..
Mucks..
(gecce.com)
| 2 yorum..

''Veee prensesimiz evlendi''

Beni takip edenler bilir uzun zamandır İsveç prensesimizin düğününden bahsediyordum..
Prenses Victoria ve fitness hocası olduğu için aile tarafından prensese layık bulunmayan Daniel'in beklenen düğünü bugün gerçekleşti..
Çift klisede büyük bir törenle evlendikten sonra faytonla uzun bir şehir turuna çıkıp halkı selamladı..
İnanılmaz bir kalabalık arasından ben de kendi çapımda prenses ve prensi görebildim:))
Düğünle ilgili en çok merak edilen şey tabii ki prensesimizin gelinliği biliyorum..
Lafı daha fazla uzatmadan sizi yılın düğününün resimleriyle başbaşa bırakıyorum,bakalım beğenecek misiniz prensesimizi??
(dn.se)(aftonbladet.se)
| 11 yorum..

''Çitli koltuk''

Çitlerin arkasında,bahçede oturuyormuş hissi verecek bu koltuklara,özellikle de renklerine bayıldım..
Şöyleee kocaman yemyeşil bahçede bir köşeye bu koltuğu koyup sıcacık bir günde blog yazmak vardı:)
(dezeen.com)
| 7 yorum..

''Beşir'in pijaması''

Aşk-ı Memnu çoğunuz tarafından sıkı bir şekilde takip edilen bir dizi,açıkcası ben de izlemekten büyük keyif alanlardanım..
Diziyle ilgili çok komik bulduğum bir haberi sizlerle paylaşmadan edemeyeceğim..
Habere göre Aşk-ı Memnu'daki Beşir'in hastayken giydiği pijama yok satıyormuş,hatta pijamayı üreten marka o bölümden sonra sipariş üstüne sipariş alıyormuş..
Eee hadi anladık,Bihter,Peyker veya Firdevs hanımın elbiseleri,takıları,ayakkabıları cidden hoş,herkesçe de çok beğeniliyor biliyorum ama Beşir'in pijaması ne alaka hiç anlayamadım..
Ayy çok komik bir milletiz biz yaa,ne görsek istiyoruz öyle değil mi?
(gecce.com)
| 17 yorum..

''Altın rengi Dior lens''

Christian Dior diyoruz,lens diyoruz,altın renkli ve logolu diyoruz..
Hiç altın renklisini ve Dior'lusunu görmemiştim,bunu da gördüm daha ne diyeyim..
Bir de kendi çapımda ufak bir uyarı;ne olur o kapkara gözlere mavi-yeşil gibi renklerde lens kullanmayın,gerçekten içindeki göz renginiz kapanmıyor ve koyu renk hemen belli oluyor..
Belki biraz daha elamsı renkler çok daha doğal olacaktır,doğallıktan kaçmayın siz kazanırsınız..
Allahtan benim böyle dertlerim yok,yeşil gözlerim yeter diyerek minik de bir hava atıp mucks:))
(fashionindie.com)
| 3 yorum..

''Renkli frenchler''

Bu sene oje renkleri aldı başını gitti,yeşiller,siyahlar,turuncular derken bir de baktık etrafta herkes değişik renklerde tırnaklarla gezmeye başladı..
Şimdi de YSL reklamlarında gördüğümüz bu renkli french manikürler dikkat çekmeye başladı..
Ne dersiniz bu trendi sevdiniz mi,böyle renk renk frenchler yapar mıyız?
(chicprofile.com)
| 8 yorum..

''Love Stockholm başladı''

Daha önce sizlere bu yazımda İsveç prensesinin evliliği şerefine tüm kentte büyük ve şaşalı kutlamaların olacağını yazmıştım..
Dün biricik eşimle Love Stockholm adı altındaki etkinlikleri bir keşfetme turuna çıktığımızda şehrin her yanında konserler,gösteriler ve ilginç aktiviteler olduğunu gördük..
Havuzdaki kalp şeklindeki alandaki deliğe topu sokabilmek için golf oynayanlar mı dersiniz,yüksek sopaların üstünde nefis şovlar yapan gruplar mı dersiniz,yeni kurulan yeme,içme-dans alanları mı dersiniz,mini konserler mi dersiniz hepsi vardı..
Özellikle konserini izlediğimiz çılgın Paloma Faith'in leoparlı kıyafeti,kırmızı başlığı ve ayakkabılarını baya bir ilginç bulduğumu eklemem gerek..
Kısaca buralar pek bir hareketlendi,cumartesi de prensesimiz Victoria'nın düğünüyle daha da bir hareketlenecek..
Düğünü ve diğer ayrıntıları merak ediyorsanız izlemede kalın,mucks:)
 
| 1 yorum..