Uyduruk Prenses

''Hangisi en kötü giyinmiş?''

Ve artık yepyeni,taptaze bir yıla girmiş bulunmaktayız..
Umarım 2011 herkesin dileklerinin gerçek olduğu huzur dolu bir yıl olur diyerek yılbaşı gecesi sahne alan ünlülerimizin seçtiği birbirinden kötü kıyafetleri sizlere sunuyorum..
Hani yeni yıla nasıl girilirse tüm yıl öyle geçermiş derler ya sanırım bu yıl pek kötü giyinip,bize bol bol malzeme verecek bu ünlülerimiz:)
(haberturk.com)

11 yorum..:

Adsız dedi ki...

Hadise o bogum bogum yağlarla onu ne cesaret giymiş ya.

pass!on dedi ki...

:) Hadise bana bu kıyafetiyle Beyonce'yi hatırlattı. Yanılmıyorsam birkaç sene öncesinden... Bu arada hiçbirini beğenmedim, beğenenen birinin çıkacağınıda hiç zannetmiyorum!

//SECHHILL\\ dedi ki...

Hadise zaten giyinmemiş ki ahahah.
Saç makyaj Thalia, giyim kuşam Beyonce.
Hepsi birbirinden kötü gerçekten de =) ama en iyisini seçmek gerekirse Sıla ama botları görmezsek tabi. =)

Adsız dedi ki...

insanin parasiyla rezil olmasi = yukaridaki resimler..Makyöjleri,stilistleri herseyleri var ama hala bu kadar igrenc giyinebiliyor olmalari ne kadar zevksiz olduklarini vurguluyor bence :)

mergiz dedi ki...

hande yenerin kıyatefi çakma!!! 2009 dünya güzellik yarışmasında ülkemizi temsil eden ebru şam aynısını giymişti yahu! çok güldüm :D

Zehirli Sarmaşık dedi ki...

bence Hadise en kötü giyinen..giydiği, yüksek belli iç çamaşırı gibi maşallah.bide alttan çekmişler tam bi frikik kıyafeti. Hande Yener'in ise kıyafetlerine artık alıştığım için bana o kadar rüküş gelmiyo (:

Sezsel by Sezgi dedi ki...

hadıse tabıı kı o ne ya :D yazık kıza
ayrıca hulya avsarı hıç anlamam nıye boyle anlamsız kı bu kadın yaw ...

senkimsegibidegilsin dedi ki...

hepsi birbirinden iğrenç.

babycakes dedi ki...

gerçekten hepsi birbirinden beter... yani hadise illa k.başını gösterecekse bare o fotoda süt beyaz parlayan vücuduna göre bir renk seçseymiş günün anlam önemine uyan şarap kırmızısı mesela??? ya da o hülyanın hali n'allah aşkına biri bana açıklasın iç çamaşırı üstüne dar pareo giymiş gibi... bir de en alttaki adını hatırlayamadığım şarkıcımız sanki üstüne taç nevresim takımı takmış çıkmış gibi pes yaniii.... sılanın kıyafeti bence en iyisi onun altına yeni model bir j-lo ayakkabı giyse olabilirdi bence.. deniz kusur kalmasın onun hakkındaki fikrimi de söyliyeyim birisi bu kadına dur desin artık yemek yemesin yaaa...

Taranis dedi ki...

Sıla su çizmelerden vazgeç artık !! Hic cazibesi kalmıs mı o elbisenin o cizmelerle Allah askına :)

Melike dedi ki...

deniz seki gerdeğe girecek yeni gelin geceliği giymiş, gerisine bakamadım korkudan bayılmışım..