Uyduruk Prenses

''Ev yapımı kalorisiz cips''

Pek sevgili arkadaşımın yaptığı ve bayılarak yediğim ev yapımı hafif cips tarifini sizlerle paylaşmadan edemeyeceğim..
Bildiğimiz yufkayı cips şekline yakın parçalar halinde kesip 200derece fırında üzerileri kızaracak şekilde,hepsinin kızarmasını sağlamak amaçlı da arada bir kaşıkla karıştırarak pişiriyorsunuz..
Yanına yaptığınız yoğurt,pul biber ve bol nane karışımlı sos ile servis edip,en kalorisiz şekilde cipslerinizi ikram ediyorsunuz..
İsteyenler yufka üzerine acı biber salçası veya yumurta sarısı sürüp,çörek otu serpip dilediğince cipslerini tatlandırabilirler..
Benim gibi kilo alma veya sağlıklı yeme konusunda dikkatli biriyseniz;o yağlı,çok kalorili cipsleri yemek yerine bu hafif tarifi kesin denemeniz gerek:)

7 yorum..:

sallamacay dedi ki...

şöyle elimi uzatıp, o sosuna da bandırıp yiyesim geldi:)

tubitos dedi ki...

çok masumane ve leziz görünüyor =)

Pele dedi ki...

Tam bu yazını okurken elim cornflakes kasesindeydi evet ben abur cubur krizimi cornflakes yiyerek gideriyorum , ben masumum :)

EvA dedi ki...

Güzel bir fikir ama hiç kilo sorunum yok ben normal cipsde yiyebilirim :):)

My NeVeRLaND 1c dedi ki...

Acil tarafından yapılacak =)

http://myneverland1c.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Bunun birde zeytin ezmeli olanı var oda cok lezzetli oluyor denemiştim :)

cerenim.com dedi ki...

çok akıllıca:):)