Uyduruk Prenses

''Fatma'nın eli düşkünlüğüm''

Oldum olası 'Fatma'nın Eli' motifli obje ve takılara bayılmışımdır..
Bereket ve şans getirip insanı kötülüklerden koruduğuna inanılan Fatma'nın Elini çok sevdiğimden geçen gün iki tane küpesini kapıverdim..
Sizler de benim gibi bu tür şeylere inanıyorsanız bu tarz objelerden edininiz diyerek mucks..

7 yorum..:

Taranis dedi ki...

Ablamda çok sever,

Birsürü Fatma'nın eli motifli kolyesi var

Bulunca bende ona yılbaşı için böyle bir hediye alsam hiç fena olmaz..

Çok güzel günlerde sana bol şans getirmesi dileğiyle

http://gelinoldumgidiyorum.blogspot.com/

milky dedi ki...

küpeler çok güzel bende yüzüğünü kullanıyorum severek :)
umarım şans getirir.

Unknown dedi ki...

çok güzelmiş.. Bende kolyesini ya da bileklik olarak istiyorum ama henüz istediğim tarzda bulamadım seninkiler çok güzel iyi günlerde kullanmanı dilerim...

PD dedi ki...

ikincisini daha çok sevdim ben :)
annem de bu motife takık, evin her yerinde objelerde var!

http://iconicmouse.blogspot.com

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ikincisi cok begendım
ayrıca cakralara iyi geldği enerjıyı duzenledıgıne de ınanılmaktadır

Unknown dedi ki...

Bende çok seviyorum "Fatma Ana Eli"'ni..
Ancak çok fazla aksesuar bulamadım :( Özellikle evime almak istiyorum...

www.margunundunyasi.blogspot.com

begum begum huuu dedi ki...

evimin her yerinde :) anahtarlığımda bileğimde, kulağımda boynumda kısaca heryerde fatmanın eli var :) 2.sinede bayıldım:))))) heryerde olsun bizi korusun:)

begumyagci.blogspot.com