Uyduruk Prenses

"Bye bye.."

Pek sevgili okuyucularım Uyduruk prensesiniz birkaç günlüğüne çok gitmek istediği Londra'ya gidiyor..

Merak etmeyiniz dönüşte süper fotolarla beraber de gezeceğiz,mucks..

7 yorum..:

Sayın KARACA dedi ki...

Güle güle git...
Güle güle gel işallah canım :)
Bizler içinde bol bol gez eğlen ;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

benim yerimede gez bol bol öpüyorum iyi yolculuklar...

Süm dedi ki...

İyi yolculuklar çabucak git gel ve bizimlede paylaaş:))

birdilimportakal.blogspot.com

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bol bol alısveriş yap :)
iyi yolculuklar

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

iyi gezmeler, orda olmak vardı, çok özledim :(

ceydaninguncesi dedi ki...

İyi olculuklar, fotoğrafları şimdiden merak ediyorum :)

uyduruk prenses dedi ki...

Tesekkurleeer kızlaaaar:)