Uyduruk Prenses

"Ojelerinizi nasıl düzenlediniz?"

Eğer değişik renk oje denemeyi seviyorsanız eminim ki bir sürü renk renk oje vardır evinizde..
Onları siz nasıl düzenlediniz bilmem ama işte size ilham verebilecek bazı örnekler huzurlarınızda..
Kolay gelsin:)

8 yorum..:

Droplet dedi ki...

Hepsine ayrı ayrı bayıldım! Çok renkli güzel bir post olmus..

mm dedi ki...

Hepsi çok hoşmuş benimkiler ayakkabı kutusunda kendimden utandım şimdi.:P

Adsız dedi ki...

hepsi ok güzel ama böyle saklayınca ojeler bozuluyor; en güzeli kapalı kutularda yığınla tutmak sanırım :)

nily21 dedi ki...

2. görseldeki Estee Lauder standine bayıldım..Ancak benimkilerde sayıca çok olduğundan ayakkabı kutularına mahkumlar...
www.trendyandfriendly.blogspot.com

seizetheday dedi ki...

büyük boy bir parfüm kutusu iyidir hahaha şahsen ben onu kullanıyorum çok derli toplu kutumun içinde rengarenk ojeler:)))

esther dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
The Lizard Queen dedi ki...

merhaba, blog'unda mailini goremedim. bana mailini yollayabilir misin acaba? :)

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

uyduruk prenses dedi ki...

uydurukprenses@gmail.com mail adresim:)