Uyduruk Prenses

"Düzen canarvarları koşun"

Evinizde düzenli ve organize olmak hayatınızı kolaylaştıran en önemli şeylerdendir..
Ve tabii bunu benim gibi dağınık bir insanın söylemesi pek inandırıcı olmamaktadır o ayrı:)

7 yorum..:

begum begum huuu dedi ki...

çok güzel hepsi...
kalpli tencerelerin güzellikleri ne olucak:)))



begumyagci.blogspot.com

Her Telden dedi ki...

oy oy oy hepsi çok güzel içim açıldı resmen bende düzen delisiyimdir ama evimin her köşesi buradakiler kadar düzenli değil :D

herteldenhepberaber.blogspot.com

Selin Ergeçer dedi ki...

muhteşem hepsine bayıldım. keşke biri benim evime de el atsa, mümkün değil böyle bir düzen tutturamam ;)

uçamayan cadı dedi ki...

düzen düzen sen ne güzel şeysin :)

Unknown dedi ki...

Yaa tam istedigim sey.. Duzennn..

Unknown dedi ki...

hayatim boyunca hep boyle duzenli olmak istedim ama hic beceremedim. birgun olacak, azimliyim - belki burdan kopya cekerim :)
sevgiler
ozlem

Unknown dedi ki...

ayy hepsi harika yaa inan bunların hepsi çok kolaylaştırıyor hayatı,evi inanılmaz düzene skouyor..:) ben öğrenciyken o bez rafları çok kullandım :)

Bu arada blogumda Forever New kolye çekilişim var katılırsan çok sevinirim :)

görüşmek üzere sevgiler:)

http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html