Uyduruk Prenses

"Minik fashionista'lar"

Küçük cücelerin bu kadar şık ve zevkli giyinenlerine bayılıyorum.

Ben her birinin tarzını ayrı ayrı çok beğendim,sizin favoriniz hangisi?

 

7 yorum..:

Unknown dedi ki...

En sondaki minişe bayıldım!Hepsinin totosuna şaplak :)Tipsizlerr <3

Unknown dedi ki...

ama bunlar çok tatlıııı:)

Sayın KARACA dedi ki...

yok artık arkadaşım bunlar ne böyle :) Bu bebişlerin hepsi bizden daha tarz olmuş yahu. Çocukları böyle giydirmeye para dayanmaz ki. Bi aldığını, büyüdüğü için iki ay sonra giyemiyor :))

ömür dedi ki...

allahım bayıldım bunlara nasıl kokoşlar:)hepsi süperrrrr

semforever dedi ki...

ben sevmiyorum böyle çocukları yaaa çok itici geliyor hatta zaten büyüyecekler ne gerek var dulcuk gibi gezdirmeye


semforever-semforever.blogspot.com

audrey dedi ki...

çok miniş çok tatlı ve ççookkk şıklar bayıldım hepsine.. o minik erkek bozuntularına hasta oldum özellikle.. :-))

beijaa vintage dedi ki...

oooff hepsi birbirinden tatlı :)