Uyduruk Prenses

"Film tavsiyesi; Life of Pi"

Görsel açıdan nefis,hikayesiyle oldukça sıradışı ve sonuyla insanı çok etkileyen bir film 'Life of Pi'.

Hindistan'dan Kanada'ya giden,içinde hayvanat bahçesindeki hayvanların da olduğu yolcu gemisinin batması sonucu minik bir sandalda birkaç hayvanla birlikte yaşam mücadelesi veren Pi'nin hayatını anlatan film,sadece görsel olarak değil ruhani anlamda da çok etkileyici.

Bu yıl ki Oscar ödüllerinde en iyi görüntü efekti,en iyi yönetmen ve en orjinal müzik ödüllerini alan film bence bu ödüllerin hepsini hak etmiş.

Bir akşam yanınıza mısırınızı,çayınızı alıp battaniye altında bu filmi izlemenizi tavsiye ediyorum,umarım siz de benim gibi beğenirsiniz..

 

3 yorum..:

seda dedi ki...

kesinlikle katılıyorum çok harika bir film çok izlenesi :)

sebos dedi ki...

Bu filmi sinemada 3 boyutlu olarak izledim. Görsel şölen sunmasının yanı sıra senin de söylediğin gibi ruhani olarak çok etkiledi. Kesinlikle filmden sonra insan kendini, inancını sorguluyor, bambaşka bir ruh haliyle çıktım filmden o yüzden bence çok başarılı ve en iyi film oscarını da hakeden bir filmdi. Kesinlikle görülmesi gereken filmlerden :)

feyza dedi ki...

Ben de filmi sinemada 3D izledim ve gerçekten çok beğendim. Filmin büyük bir kısmı kurtarma botundaki bir insan ve bir kaplandan ibaret olmasına rağmen hiç sıkmadı, aksine çok keyifliydi. Görsel olarak çok etkileyiciydi ve özellikle filmin sonundaki mesaj çok anlamlıydı :)