Uyduruk Prenses

"Son oje trendleri sizlerle"

Tırnaklarda yenilikler denemeyi sevenlerin son zamanlarda oldukça populer olan iki manikür türü ilgisini çekecektir.
Birincisi; oje üzerine ayrı bir fırçayla minik tüy gibi parçacıkların yapışmasıyla oluşan 'Velvet Manikür'.
Her türlü renkte uygulanan bu manikür çeşidi şirin görünse de tırnak üzerindeki tüy dokusu sanki yanlışlıkla bulaşmış gibi durduğundan benim hoşuma gitmedi.
Sizlere bahsetmek istediğim diğer oje trendi ise Caviar Manikür.
Havyar görüntüsünden esinlenerek yapılan bu manikür oje üzerine minik boncuklar yapıştırılarak elde ediliyor.
Bu manikürü yaptıranlar kalıcılığının çok iyi olmadığını ve boncukların sürekli döküldüğünü söylese de belki özel bir davette denenebilir diye düşünüyorum.
Evet son oje trendleri böyle.Hangisini beğendiniz,siz yaptırır mısınız merak ediyorum:)

 

2 yorum..:

audrey dedi ki...

hepsini denedim yaptım tabiki de blogda mevcut..:-))

micelle dedi ki...

ikisini de beğenmedim. özellikle de şu tüylü tırnakların ıslanınca akibetinin ne olacağını hala çözemedim.