Uyduruk Prenses

"İsveç prensesi ve gelinliği"

Türkiye gündeminden biraz kafamız dağılsın diyerek sizleri İsveç'in son günlerdeki en önemli haberi olan küçük prenses Madeleine'nin düğününe götürüyorum.

Güzeller güzeli prensesimiz Amerikalı sevgilisiyle Stockholm'deki muhteşem düğünle evlenip Amerikada yaşamını sürdürmeye karar verdi.

Bol dantelli upuzun kuyruklu Valentino gelinliğine toplu saçları,doğal makyajı ve görkemli tacı eşlik etti.Bir prensesin asilliğine yakışır bulduğum görüntüsünü bakalım sizler nasıl bulacaksınız?

 

2 yorum..:

Adsız dedi ki...

yurtdışında yaşayan bir türksünüz, sizi takip ediyorum. tüm dünya tepkilerini dile getirirken sizin bloğunuzda -ki bu sizin en güçlü iletişim kaynaklarınızdan diye düşünüyorum- herhangi bir şey görememem beni şaşırttı. kafamdaki,hayalimdeki size pek yakıştıramadım...

uyduruk prenses dedi ki...

Twitterdan gerekli desteği vermeye çalıştım sevgili adsız.Beni oradan takip edebilirsin:)