Uyduruk Prenses

''Arabada çanta sorunsalı''



Hani insan araba sürerken çantasını nereye koyacağını bir türlü bilemez ya,yere koysa pis olacak yanına koysa güvenli değil,arkaya koysa uzanması zor..
İşte bu soruna hoş bir çözüm bulmuşlar;emniyet kemeri kilidine bağlanan çanta sayesinde rahatça çantanıza uzanıp güvenli bir şekilde arabanızı kullanabilirsiniz..
Akıllıca değil mi?

4 yorum..:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Ben aynı işi normal emniyet kemeri ile yapıyorum. En kesin çözüm :)

Grace Happy dedi ki...

mantıklı ımıs

kelebek116 dedi ki...

Bence arabanın kapılarını kilitli tutmak en garantisi ve pratiği şahsen ben bunu takmaya üşenirim :)

Seda dedi ki...

Aslında çok mantıklı. Çünkü arabadayken çantamı nereye koyacağıma bir türlü karar veremem. Bu ürünün internet sayfasını buldum 59 euro ücreti var. Biraz pahalı geldi. Ancak en kısa sürede bu ürün farklı isimle Türkiyede' de satışa sunulur diye düşünüyorum.

www.dolabimdansatilik.com